Follow by Email

wtorek, 23 czerwca 2015

Co mnie najbardziej irytuję? + konkurs

Co mnie najbardziej irytuję:
1. Stanie w kolejkach

2. Fałszywi ludzie


3. Głupota ludzka 

4. Chamstwo 

4. Egoiści 

5. Jak ktoś zwala na mnie winę

Konkurs:

Zrób wakacyjne zdjęcie może to być twoja wakacyjna stylizacja zdjęcie na wczasach technika dowolna liczymy na twoją oryginalności i prześlij jego fotkę na adres: megan_500@o2.pl (zdjęć może być kilka,
2. Dodaj na swoim blogu informację o rozdaniu wraz z linkiem i banerem rozdania (może być osobna notka lub baner na pasku bocznym wraz z odsyłaczem do rozdania).
3. W komentarzach poniżej wpisz adres swojego bloga z informacją o rozdaniu oraz adres e-mail
4. Zaobserwuj blogi: Nelaablog.blogspot.com i nicole-500.blogspot.com
Wzór zgłoszeń Obserwuję jako: Lubię FB jako: nick/imię i pierwsze dwie litery nazwiska e-mail: Obserwuję na Instagramie: nie/tak, nick
Baner: nie/ tak, link
Inne udostępnienie nie/tak, link

Nagrody:



20 komentarzy:

  1. Mnie osobiście irytuje wiele rzeczy, dlatego żeby je wszystkie wypisać musiałabym je jeszcze dzielić na kategorie itd.. Ale wiele tutaj wymienionych się zgadza, haha :D
    świetne zdjęcia ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mnie te rzeczy irytują.
    Fajna bluza :)

    the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. także nienawidzę fałszywych ludzi ! to najgorsze, co może byc !

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie najbardziej irytuje jak komar mi lata po pokoju :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy dość podobne rzeczy, które nas obie irytują:/
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Irytują mnie te same rzeczy! A no i jeszcze brzęczące, gryzące i wkurzające komary...

    Pozdrawiam ciepło ~ Dagmara ♥
    Zapraszam do siebie! ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie najbardziej denerwują fałszywi ludzie
    hejka, baardzo zapraszam Cię na mojego bloga -> Mój Blog - klik! <-wszystkie szczere (tzn. zgadzające się z postem) komentarze, i obserwacje oddaje :) ///+mogę prosić o kliknięcie w banner dresslink w pasku bocznym? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, chamstwo i fałszywość to dwie najbardziej irytujące rzeczy na świecie.

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post. Mnie też większość z tych rzeczy irytuje :/ plus ładne zdjęcia ^.^ Zapraszam ---> Recenzje Filmów

    OdpowiedzUsuń
  11. Irytują mnie podobne rzeczy :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też irytują podobne rzeczy a najbardziej fałszywi ludzie

    gabriellaaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog;)!Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/jumpsuit/- zapraszam serdczenie na bloga :)!Dodaję do obserwowanych ;) Będę zaglądać tutaj częściej;) Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratki :) Zostałaś nominowana do lba :) Więcej informacji u mnie na blogu. http://pysioolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie lubię egoistów :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia :)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń