Follow by Email

środa, 6 maja 2015

Wywiad z Nicole i Karoliną

Witam was 
Dzisiaj przeprowadzę wywiad z Nicole i Karoliną
Nicole - nicole-500.blogspot.com

Karolina - karczix.blogspot.com

1. W jaki sposób czytelnicy motywują cię do pisania i czy jest ci to potrzebne?
Nicole:
Bardzo mnie motywuję czytają moje posty doradzają mi wspierają wyrażają swoje zdanie gdy 

czytam komentarze na mojej twarzy pojawia się wielki uśmiech bez moich czytelników nie 

byłoby mojego bloga.

Karolina:

Czytelnicy to najważniejsza część bloga. Bez nich nie byłoby mnie. Mimo że na razie mam ich

nie wiele wierzę że będzie ich więcej i więcej. Staram się zachować pewne granice pomiędzy 

ja - czytelnik ale na prawie każdy komentarz staram się odpowiedzieć chociaż słowem 

dziękuję :) Wierzę w to że karma istnieje i jeśli ja będę dla kogoś miła, on będzie miły dla mnie.

2. Czy jak zaczynałaś to pomagał ci ktoś w pisaniu

Nicole: 

Pisałam sama i pisze sama staram sie zawsze wymyślić jakiś fajny post ba 

bloga. Staram się być oryginalna. Czasem jakiś temat u blogerki na blogu mi się spodoba ale 

treści zawsze jest moja.

Karolina:

Nigdy nikt mi nie pomagał. Czasem znajomi podrzucali mi tematy na notkę. Ale wszystko to co 


piszę w 100% piszę ja, ewentualnie skopiuję jakiś cytat ale zawszę umieszczam link do stron z 

której go mam lub książki. Chyba że zapomniałam, ale zawszę piszę że coś jest nie moje jeśli 

tak jest.

3. W jaki sposób zaczęłaś się reklamować i jakie to miało pierwsze skutki?

Nicole:

Z początku komentowałam posty blogerek i zapraszałam do siebie czerpałam inspirację. Po 

kilki latach prowadzenia bloga dostałam parę propozycji współpracy.


Karolina:

Pierwsze reklamowanie, co prawda mój blog nie jest bardzo sławny ani rozpoznawalny ale 

reklamą było wysyłanie do ludzi na ask.fm pytania co sądzą. Liczyłam się z opiniami. 

Wprowadzałam zmiany, co wychodziło na lepsze. Czasem dalej to robię. Skutkiem była 

powiększona ilość wejść na blog. AAA no i zapomniałam miałam takie dni gdy tylko czytałam 

całe długie notki i opowiadałam na temat w komentarzu dodając link do bloga. To dało mi 

wiele komentarzy.


4. O czym był twój najbardziej udany post

Nicole:

Mój najbardziej udany post to post o Reinkarnacji

Karolina:

Mój najbardziej udany post... myślę że każdy jest udany na swój sposób. Jednak najbardziej 

lubię notkę "My friends" http://karczix.blogspot.com/2015/04/my-friends.html opisałam tam co 

połączyło mnie i moich przyjaciół, jak się poznaliśmy itd. Uważam ten post za najlepszy 

ponieważ przyjaciele są najważniejsi.

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :).
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się czytało dzięki za wywiad.<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post, nigdy nie byłam na blogu Nicoli i Karoliny, ale na pewno zajrzę! ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nicole czytam, ale Karoliny jeszcze nie. Naprawdę widać, że blogi je motywują! :)
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Poklikałabyś w linki w poście? Byłabym bardzo wdzięczna i odwdzięczyła się u Ciebie tym samym! Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post :)
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej. :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję napewno wpadne na twojego bloga

      Usuń
    2. Dziękuję napewno wpadne na twojego bloga

      Usuń
  8. Świetny post, wiele ciekawych rzeczy można się dowiedzieć :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam cię do LBA :) Więcej informacji u mnie.
    http://scruffystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się twój pomysł z wywiadami, mam również w planach prowadzić wywiady, ale nie wiem czy wyjdzie mi tak dobrze jak Tobie. Masz co prawda kilka błędów orograficznych ale to się zdarza ;)
    Postaram się nawiązać kontakt i porozmawiać na temat twego bloga.
    Zapraszam również do siebie :)
    jonathanwayland95.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń