Follow by Email

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Historia z moich 6 urodzin

Pewnego dnia gdy wstałam rano byłam szczęśliwa ponieważ były moje 6 urodziny. Kiedy zeszłam na dół pomyślałam że zaraz każdy nie przytuli i złoży mi życzenia okazało się że nikt nie pamiętał o moich urodzinach byłam wtedy bardzo smutna. Ale okazało się że mama coś szykowała o czym nie miałam pojęcia. Kazała mi szybko zjeść śniadanie po czym oznajmiła mnie i mojemu bratu że zaraz wychodzimy. Zeszłam na dół a przy samochodzie czekała ciocia z moim kolegą Kubą. Wszyscy wsiedliśmy do samochodu i ruszyliśmy tylko ja nie wiedziałam gdzie jedziemy. Jak dojechaliśmy na miejsce okazało się że jesteśmy w Zoo bardzo się ucieszyłam gdyż tam każdy składał mi życzenia urodzinowe. Spędziliśmy miło cały dzień, ale nie było to koniec niespodzianki  bo zauważyłam że moja mama nerwowo spoglądała na zegarek to wiedziałam że coś jeszcze mnie tu czeka. Po chwili zobaczyłam że mama idzie w kierunku pewnej pani więc wszyscy poszliśmy za nią. Podeszłam bliżej i zobaczyłam że ta pani ma śmiesznego pieska. Okazało się że mój prezent urodzinowy to właśnie ten pies. Bardzo się cieszyłam bo zawsze marzyłam o piesku. Wróciliśmy do domu i siedliśmy wszyscy w kółku i wymyślaliśmy dla niego imię padły różne imiona ale musieliśmy wybrać jedno i wybraliśmy imię "Tibon". Pies okazał się naprawdę super jest to rasa "Chiński grzywacz łysy". I tak minęły moje urodziny a psa mam do dziś :). 

11 komentarzy:

  1. świetna historia, cudowny piesek :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci zrobili świetną niespodziankę! :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna historia , widać,że ta niespodzianka ci się bardzo spodobała ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna historia, kurczę ;)
    Super ten psiak!

    autographsandthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe artykuły ;) pisz więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super historia, śliczny piesek!
    Zapraszam do siebie! :) http://nothinghappenswith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajną niespodziankę rodzice Ci zrobili:) bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wspomnienia zawsze fajnie się wspomina :D
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie sie potem wszystko wspomina :)

    http://gitara-maja.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń