Follow by Email

środa, 25 marca 2015

Marzenia

Pewnie każdy z nas ma jakieś marzenia każdy marzy i trzeba wierzyć aby te marzenia się spełniły Powiedz sobie POTRAFIĘ i idź przed siebie spełniać marzenia w życiu trzeba czasem zaryzykować aby zdobyć to co chcemy. Miliony ludzi nie spełniło swoich marzeń tylko dlatego, że uważali je za NIEREALNE. Musisz postanowić, że nie zrezygnujesz, dopóki nie osiągniesz celu. Ja nie rezygnuję z marzeń tylko czekam jak się spełnią jedno z moich marzeń to zostanie policjantką i nie rezygnuję bo ja wierzę w to że moje marzenie się może spełnić wam radzę to samo. Nie rezygnujcie z marzeń podążajcie za celem a jeśli ktoś wam mówi że się nie uda nie wierzcie nie rezygnujcie tylko dlatego że ktoś wam tak powiedział macie wierzyć że się spełnią. 


9 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę ze wstawiłeś nagłówek który ci zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę się czepiać aczkolwiek uważam, że tło jest za agresywne.
    Czerwień mnie drażni, lepiej by tu pasowałą biel. Poza tym temat postu jest już troszku oklepany.
    Jednakże trzymam kciuki i mam nadzieję, że to i owo poprawisz. Pozdrawiam.
    -> neronowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenia są nieodzownym elementem naszego życia. Nie warto z nich rezygnować i się poddawać, tylko mimo wszystko dążyć do celu.
    Ps. Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu. ♥
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie trzeba w to wierzyć o czym się marzy, bo jeżeli będziemy mieli pesymistyczne nastawienie do całego świata nic nam to nie da a także nic się nie uda. Obserwuje:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozytywne dziewczyny z Was:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssanderxxxxvv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz ładny wygląd bloga *.* i śliczne śliczne zdjęcia ,ogólnie wszystko mi się podoba :*
    Zapraszam : szarokolorowax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ps. Obserwuje ♡♡ liczę na to samo :D

    szarokolorowax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteś śliczna :)
    Chodzi mi o to zdj na tle :)
    Co do posta to się calkowicie zgadzam.
    Trzeba uwierzyć i spełniac te marzenia.
    To od nas zalezy.
    Bo one same się nie spełnia :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  9. "Ja nie rezygnuję z marzeń tylko czekam jak się spełnią."

    Samo nic się nie robi. Marzenia są bezwartościowe. W życiu to nie marzenia się liczą, tylko cele które wyznaczysz. A do celu trzeba dążyć... Przynajmniej takie moje zdanie.

    "Nie rezygnujcie z marzeń podążajcie za celem"

    Przeczysz sama sobie? Trochę nie zrozumiałe.

    p.s. natchnęłaś mnie do napisania posta. dziękuje.
    p.p.s nie, to nie krytyka. to moja opinia.

    OdpowiedzUsuń