Follow by Email

środa, 25 marca 2015

20 faktów o mnie

20 faktów o mnie
Dziś przychodzę do was z takim postem. Ponieważ jestem tu nowa i bliżej mnie poznacie może ktoś polubi moją osobę a kto wie może mam z kimś coś wspólnego
1- Noszę okulary
2- Mam piegi
3- Mam brata
4- Dużo pływam
5- Mam BFF Nicole
6- Kocham sport
7- Mój ulubiony kolor niebieski
8- Mam psa wabi się Tibon, jest łysy
9- Mam długie włosy
10- Jestem Directioner ♥
11- Urodziłam się w wrześniu 
12- Mój znak zodiaku to waga
13- Nie obchodzi mnie opinia innych na mój temat 
14- Chce zwiedzić Karaiby i Hiszpanie
15- Kocham Real Madryt 
16- Mam kolorowe oczy 
17- Jestem chuda 
18- Jestem singielką
19- W przyszłości chcę zostać policjantką
20- Jestem szalona






6 komentarzy:

  1. Ja też kocham sport i zawsze chciałam mieć piegi (no cóż pozostaje tylko dorysować).Dzięki za komentarz.Obserwuję :).
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wychodzisz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie pościki!
    Super! Ja też chcę zwiedzić Karaiby (bo w Hiszpani już byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy <3 Zazdroszcze ;) Super blog ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń